کلیه اصول و رویه‏‌های گالری کاکامی منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است.
توجه داشته باشید در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های گالری کاکامی تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.

 

ثبت و ارسال سفارش

  • روز کاری به معنی روز شنبه تا پنج شنبه هر هفته، به استثنای تعطیلات عمومی در ایران است و کلیه سفارش‏‌های ثبت شده در طول روزهای کاری و اولین روز پس از تعطیلات پردازش می‌‏شوند.
  • در صورت بروز مشکل در سبد خرید مانند انصراف مشتری، مبلغ پرداخت شده طی ۴۸ ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
  • گالری کاکامی مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش خود را متوقف کند و کلیه سفارش‌‏های ثبت شده قبل از توقف سفارش‌‏گیری، پردازش و ارسال می‌‏شود. حق قطع فروش کلیه و یا بخشی از محصولات به هر دلیلی مانند اتمام موجودی کالا بدون اطلاع قبلی، برای گالری کاکامی محفوظ است.
  • در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت گالری کاکامی ، حق بلا اثر نمودن سفارش و خرید انجام شده توسط مشتری، برای گالری کاکامی محفوظ است. گالری کاکامی در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت می‌نماید و مشتری با ورود به سایت گالری کاکامی می‌پذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
  • کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود. بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماس‌های همراه و ثابت توسط مشتری، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، گالری کاکامی جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.همچنین، مشتریان می‌توانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداخت شده باشد، تحویل گیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
  • با توجه به ثبت سیستمی سفارش، به هیچ عنوان امکان صدور فاکتور مجدد یا تغییر مشخصات آن از جمله تغییر فاکتور حقیقی به حقوقی وجود ندارد. بنابراین لازم است مشتریان هنگام ثبت سفارش، نسبت به این مساله دقت لازم را داشته باشند.
  • تحویل سفارش در اماکن عمومی امکان‌پذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
  • گالری کاکامی متعهد است، پس از ثبت سفارش و ارسال تاییدیه به مشتری، با رعایت سیاست های معین ارسال کالا (از جمله هزینه های مربوطه)، سفارش را در مکان و زمان مورد نظر تحویل دهد. در صورت عدم حضور سفارش دهنده در مکان و زمان تعیین شده، خریدار موظف است برای تحویل مجدد ، هزینه های مربوط را پرداخت نماید.
    تمامی شرایط و قوانین مندرج، در شرایط عادی قابل اجرا است و در صورت بروز هرگونه حوادث غیرمترقبه، اتفاقات غیرقابل پیش بینی و خارج از اراده ، گالری کاکامی هیچ گونه مسئولیتی ندارد.
    گالری کاکامی خود را ملزم به رعایت حریم شخصی کاربران می‌داند، لطفا در صورت مشاهده هرگونه تخلف، مراتب را از طریق کانال‏‌های ارتباطی ذکر شده با ما در میان بگذارید.

خسارت در هنگام حمل و نقل

گالری کاکامی نهایت تلاش خود را می‏‌کند تا کلیه سفارش‏‌ها در نهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد و کلیه خسارت ها در صورت بروز هر گونه حادثه هنگام حمل و تحویل ، به عهده گالری کاکامی بوده و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران می‌‏کند.
آسیب‏‌های ناشی از حمل و نقل باید در عرض ۲۴ ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش گالری کاکامی اطلاع داده شود و کالای آسیب دیده به همراه کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش گالری کاکامی ارسال شود.

سرویس مهلت تست گالری کاکامی

  • در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، گالری کاکامی این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها شامل ۳ روز گارانتی استرداد و ۷ روز گارانتی تعویض بدون قید و شرط پس از تحویل باشند
  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش گالری کاکامی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • برای استفاده از سرویس تضمین استرداد ۳ روزه و تعویض ۷ روزه گالری کاکامی، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط گالری کاکامی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در گالری کاکامی به اتمام برسد، و گالری کاکامی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  • با توجه به متغیر بودن نرخ روزانه طلا و وزن هر محصول ، در صورت تعویض کالای آسیب دیده ، نوسان قیمت در صورت کاهش به عهده گالری کاکامی و در صورت افزایش قیمت به عهده مشتری می باشد.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در گالری کاکامی به اتمام برسد، مدت زمان آماده شدن مجدد آن بین ۲ تا ۳ هفته کاری می باشد و در صورت انصراف مبلغ کل کالا به حساب خریدار استرداد داده می شود.
  • درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به محصول، هزینه های آن بر عهده مشتری است و گالری کاکامی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.
  • در راستای ایجاد سرویس‌‏های ارزش افزوده، گالری کاکامی این امکان را ایجاد نموده تا کلیه کالاها شامل ۳ روز گارانتی استرداد و ۷ روز گارانتی تعویض بدون قید و شرط پس از تحویل باشند
  • لازم به توجه است که ایرادهای اعلام شده توسط مشتری، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش گالری کاکامی کنترل و بررسی می‏‌شود و در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس فوق می‏‌شود. همچنین، این سرویس، اشکال‏‌های فنی که در اثر استفاده نادرست کاربر از کالا ایجاد شود، را شامل نمی‌‏شود.
  • برای استفاده از سرویس تضمین استرداد ۳ روزه و تعویض ۷ روزه گالری کاکامی، دقت فرمایید که کالا به ‏خوبی بسته بندی شود، لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه آن ارسال شود.
  • در صورتی که کالای برگشتی در شرایط اولیه خود توسط گالری کاکامی دریافت نشود، امکان سرویس دهی وجود ندارد و کالا خارج از شرایط تعویض محسوب می شود.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در گالری کاکامی به اتمام برسد، و گالری کاکامی امکان تعویض کالای آسیب دیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، می‌تواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید و نوسان‏‌های قیمت باعث کاهش و یا افزایش این مبلغ نمی‌‏شود.
  • با توجه به متغیر بودن نرخ روزانه طلا و وزن هر محصول ، در صورت تعویض کالای آسیب دیده ، نوسان قیمت در صورت کاهش به عهده گالری کاکامی و در صورت افزایش قیمت به عهده مشتری می باشد.
  • در صورتی که موجودی کالای آسیب دیده در گالری کاکامی به اتمام برسد، مدت زمان آماده شدن مجدد آن بین ۲ تا ۳ هفته کاری می باشد و در صورت انصراف مبلغ کل کالا به حساب خریدار استرداد داده می شود.
  • درصورت عدم آگاهی، اطلاع و ناتوانی مشتری در استفاده از محصولات و یا ایجاد خسارت نسبت به محصول، هزینه های آن بر عهده مشتری است و گالری کاکامی در این خصوص هیچگونه تعهدی نخواهد داشت.

سیاست قیمت‌گذاری

سیاست قیمت‌‏گذاری در گالری کاکامی مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرف کننده است. قیمت‏‌های ارائه شده ، قیمت‏‌های خرده فروشی و به صورت مصوب تعیین شده است.
با نهایت احترام به کاربران و با توجه به متفاوت بودن قیمت محصولات با توجه به نرخ روزانه طلا و وزن آن ها، گالری کاکامی نمی‌تواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری به صورت قطعی اعلام نماید. در مواردی بسیار نادر و در صورت وجود نوسان‌‏هایی در بازار و یا اشتباه در قیمت‌‏گذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، گالری کاکامی موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارش‌ ‏دهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید. قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه‌‏ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمی‏‌کند، ارسال و حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع‌ ‏رسانی می‌‏شود، جداگانه محاسبه می شود.